Klacht Ziggo: uitermate teleurstellend

Klachtnummer
# 522884
Gebruiker
LuchtigeEekhoorn#138
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoe belachelijk is het. Dat je contact opneemt met Ziggo omdat je ineens uit het niks geen internet hebt en je ruim 1,5 week moet wachten. Om het versnelt te krijgen moet je zelf de agenda maar in de gaten houden. Dan heb je het geluk een plekje te vinden voor de volgende dag. De desbetreffende monteur controleert alles en concludeert dat onze kabel ergens geraakt moet zijn. wat als gevolg lijdt tot maandag 01-03-2021 in ieder geval geen internet en tv en dan maar de vraag of je dan wel weer wat hebt. Hoe verzinnen ze het in deze tijd dat je zolang moet wachten dit kan toch niet!

De oplossing

Wij willen dat dit zo snel mogelijk opgelost word. En niet dat je een x aantal tijd moet gaan wachten tot er weer iemand langs kan komen om dit te fixen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen