Klacht Ziggo: UPC/Ziggo Onterechte herinneringskosten en abonnementskosten na opzegging

Klachtnummer
# 108652
Gebruiker
Tarik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wederom heb ik meerdere malen facturen mogen ontvangen van UPC met zogenaamde herinneringskosten van 25 euro terwijl ik nooit een brief heb ontvangen met een herinnering. Sterker nog als ik inlogde op mijn account om te checken of alle facturen betaald waren stond hier duidelijk aangegeven dat alles was betaald. Ik heb hier printscreens van als bewijs. Naast het feit dat deze kosten onproportioneel zijn, zijn deze dus ook nog eens onterecht. Daarnaast heb ik tijdig mijn verhuizing doorgeven en en alle diensten van UPC/Ziggo zouden per 1 april opgezegd worden. Toch ontvang ik nu dan weer een factuur ontvangs abonnementskosten t/m 3 april. Ik vind dit niet alleen heel vervelend maar ook nog eens erg slordig.

De oplossing

Intrekken van de onterechte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?