Klacht Ziggo: Update modem

Acker

Ik ben eigenlijk nog bezig om steeds tot 10 te tellen.
Onze printer zn HP krijg ik sinds we terug zijn van vakantie niet meer online.
Uren van frustratie en ergenis en nog steeds geen mogelijkheid om te printen. Stond op het punt een computerbedrijf te bellen om er eens naar te kijken maar aangezien ons wifi ook niet echt stabiel is dacht ik er aan om Ziggi maar eens te bellen. Wat het internet betreft schiet ik daar niet veel mee op. Hun garanderen de verbinding tot aan huis en niet de wifi in huis. Kan volgens hun ook met een kabel gaan werken!!!! Waarom heb ik dan een ipad of laptop???
Maar enfin, mijn HP printer. Tja er is een update van de modems gedaan en sindsdien werken HPRinters niet meer, Ziggo is met HP daarover bezig. hoe is het mogelijk!!!! Heb al zoveel uren er aan besteed en de printer bijna het raam uitgeooid blojkt het doodleuk aan een update van het modem te liggen.!!! Krijg nu een ouder modem opgestuurd want die werken nog wel. Ziggo, waar zijn jullie mee bezig?

Dat voor eens en voor altijd een stabiel internet is via wifien niet anno 2015 met een kabel. En dat mij. Printer het gewoon doet en blojft doen.

Ook een klacht indienen over Ziggo?