Klacht Ziggo: Valse start bij Ziggo

Klachtnummer
# 33631
Gebruiker
Roel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

30-07 overstap gedaan naar ziggo, huidige abo liep af op 14-09. Top, kon niet fout, naadloos over op 14-09. Vrijdag 30-08 telefoon van ziggo waarom ik mijn modem nog niet geactiveerd had, ik ga pas 14-09 over om geen extra kosten te hebben zei ik. Beter was mijn modem voor 7 sept te activeren, doe ik niet want dan heb ik extra kosten, in orde dan ging ze de aanvraag voor nummerbehoud verlengen.Nu nog eens wat, wou de contactdoos van jullie in de muur zetten bij de hoofdaansluiting maar daar zit een mini wit kabeltje en geen groene, kan em niet vastzetten zo mini. Niet goed , ik moest een techneut bellen voor €0,10 per min. Hang weet ik hoe lang aan de telefoon is niet in orde u moet 0900-1876 bellen voor €0,65 per min. Aangebrand bel ik, niet goed zei de man moet echt groen zijn anders krijg je problemen, ik stuur een monteur de kosten zijn €49 voor de eerste 45 min. Beste man dit is jullie kabel, even mijn supervisor vragen, u moet bij mediacom zijn(gratis). Mediacom belt me

De oplossing

Minimaal een oplossing voor de telefoonkosten en naadloos over op 14 september.
Ik ben al een bak geld kwijt en heb nog geen bitje of bytje van ziggo ontvangen.
PS: Kreeg ook nog afgelopen zaterdag een brief van ziggo gedateerd op 13 augustus dat ik op 17 augustus aangesloten ben????

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen