Opgelost door Ziggo: Vanaf 20 mei bezig om onterechte afboekingen t.w.v.€652,50 terug te krijgen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 375180
Gebruiker
Teleurgesteld1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het niet in actie komen m.b.t. een terugvordering van onterecht geïncasseerde abonnementsgelden.

De oplossing

Na 3 keer telefonisch contact, 1x klachtenformulier, twee maal een mail, uiteindelijk eens de belofte waarmaken, dat deze zaak opgelost wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteld1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het onterecht geïnde bedrag a € 726,60 ie terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen