Klacht Ziggo: Vanaf 23 juni valt het beeld enkele malen per dag uit E48-32 of 35

Klachtnummer
# 63123
Gebruiker
gwschuurhuis@ziggo.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als eerder genoemd, en ik bel bijna elke dag met ziggo en met de Cogas (kabel exploitant) maar er is nog steeds geen oplossing ondanks het bezoek monteurs van beide firma's.

De oplossing

Ik wil gewoon T.V. kijken waar ik tenslotte voor betaal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen