Klacht Ziggo: Veel betalen voor slecht Product en slechte klantenservice

Klachtnummer
# 405296
Gebruiker
M David
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu inmiddels 4 x contact opgenomen met ziggo omtrent slecht werkende mediabox .2e box op gestuurd nog meer problemen mee..komen ze aan dat een monteur langs moet komen of weer een andere box.Maar ik zelf kom uit de dezelfde sector en weet wat gaande is met de box!ziggo monteur was ook al eens bij ons geweest in het verleden.Ziggo geeft zelf aan dat de Horizon boxen slecht zijn.Zijn ook veel klachten over.Maar blijven ze gewoon leveren.Dus betaal lekker 67 euro voor een waardeloos product.Gevraagd om de Next box (en evt bij betalen)..maar dat kon alleen met het duurste pakket.schandalig terwijl ik al jaren klant ben.. Internet staat vol dat ziggo stopt met leveren Horizonbox en dat klanten met het complete pakket ook de Next box kunnen aanvragen..Krijg je als antwoord:
Meneer dat schrijft de media..Hier weten wij niks van..vreemd dat al 10 tallen site's het wel vermelden.

De oplossing

Een andere box leveren dan de Horizon XL .
Bij voorkeur de Next met evt kleine bijdrage.Zonder een pakket van 87euro te pakken!..Gewoon bestaande klanten meer waarderen.Klantnummer: 14976412

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen