Klacht Ziggo: Veel betalen voor slecht Product en slechte klantenservice

M David

Nu inmiddels 4 x contact opgenomen met ziggo omtrent slecht werkende mediabox .2e box op gestuurd nog meer problemen mee..komen ze aan dat een monteur langs moet komen of weer een andere box.Maar ik zelf kom uit de dezelfde sector en weet wat gaande is met de box!ziggo monteur was ook al eens bij ons geweest in het verleden.Ziggo geeft zelf aan dat de Horizon boxen slecht zijn.Zijn ook veel klachten over.Maar blijven ze gewoon leveren.Dus betaal lekker 67 euro voor een waardeloos product.Gevraagd om de Next box (en evt bij betalen)..maar dat kon alleen met het duurste pakket.schandalig terwijl ik al jaren klant ben.. Internet staat vol dat ziggo stopt met leveren Horizonbox en dat klanten met het complete pakket ook de Next box kunnen aanvragen..Krijg je als antwoord:
Meneer dat schrijft de media..Hier weten wij niks van..vreemd dat al 10 tallen site's het wel vermelden.

Een andere box leveren dan de Horizon XL .
Bij voorkeur de Next met evt kleine bijdrage.Zonder een pakket van 87euro te pakken!..Gewoon bestaande klanten meer waarderen.Klantnummer: 14976412

Ook een klacht indienen over Ziggo?