Klacht Ziggo: Veel geld slechte kwaliteit

Klachtnummer
# 614026
Gebruiker
Meandme
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Doordat ik alles heb geprobeerd heb ik zakelijk internet die zo slecht is ook met WiFi punten nu ben ik niet meer zakelijk en heb ik mijn ziggo stopgezet en nu zeggen ze dat ik niet onder mijn contract kan tenzij ik over de 1800 euro ga betalen ik vind dit niet kunnen

Gewenste oplossing

Gewoon mijn contract stop zetten zonder kosten die zo belachelijk hoog zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen