Klacht Ziggo: verbetering wachttijden

Klachtnummer
# 250061
Gebruiker
saik0
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wachttijden klantenservice van Ziggo.

Drie pogingen gedaan om door de wachtrijen te komen, 48 minuten, 44 minuten en 36 minuten.... Uiteindelijk maar een contactformulier ingevuld en hier werd na een dag gelukkig op gereageerd. Belachelijk dat een aanbieder zoals Ziggo zo een lange wachttijd heeft, ze zijn immers een van de duurste in hun sector.

De oplossing

Minder lange wachttijden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen