Klacht Ziggo: Verdwenen adresboek bij neuwe versie van Ziggo webmail

Klachtnummer
# 53860
Gebruiker
gymjuf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo heeft de webmail vernieuwd. Allemaal voordelen volgens hen. De oude emails worden bewaard. Dat klopt, maar mijn adresboek met honderden emailadressen is verdwenen. De klantenservice die ik vervolgens gebeld heb, zegt dat we dan gewoon "pech"hebben. Ze kunnen de oude emailaccount ook niet meer terugzetten.
Dit lijkt op als je met de gled van bank verandert en dat de andere bank dan zegt dat je geld opeens verdwenen is.
Ik ben erg gedupeerd door deze slechte actie van Ziggo

De oplossing

Oude webmail weer terugzetten. Eventueel tijdelijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?