Klacht Ziggo: Verhuizing van Ziggo naar oud UPC gebied

J. Knip

Ik ben verhuist van Ziggo gebied naar oud UPC gebied.

Ik heb de verhuizing telefonisch doorgegeven . Omdat ik een nieuwe abonnementsvorm heb ik afgesproken dat het abonnement meegenomen zou worden naar het nieuwe adres.

Ziggo heeft zelfstandig besloten om ipv. het bestaande abonnement een nieuw abonnement op te voeren. Omdat er andere voorwaarden zitten aan het nieuwe abonnement, kan ik mijn oude apparatuur (decoder met opname functie) en CI+ kaart niet meer gebruiken.

Eerst werd aangegeven dat dit technisch niet mogelijk is, echter werkt de apparatuur nog op het oude abonnement. Dit klopt dus niet, tevens kan het niet zo zijn dat er een nieuw abonnement wordt afgesloten met andere (mindere) voorwaarden terwijl dit niet afgesproken is.

Ook mijn verzoek om uit coulance dan een tweede CI+ module gratis te leveren (nu twee euro per maand) wordt afgewezen.

Activatie van mijn Ziggo kaarten zoals deze in het andere gebied actief waren.
Zodat ik de door mijn aangeschafte CI+ module en decoder met opname mogelijkheid weer kan gebruiken.

Ook een klacht indienen over Ziggo?