Klacht Ziggo: verkeerd verzonden

Klachtnummer
# 69159
Gebruiker
Delikanli
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Ziggo alles in 1 pakket besteld, na bestelling kreeg ik een brief waarop deze aangeeft dat ik hd recorder heb besteld. Terwijl ik hd ontvanger had besteld. Om deze fout te corrigeren heb klantenservice gebeld. Daar werd mij doorgegeven dat ik deze pakket niet moest aannemen met terug moet sturen. Bij de aankomst van de bezorger heb ik dit ook terug laten sturen. Nu geeft Ziggo aan dat dit niet is terug verzonden, blijkbaar is er wel getekend bij het bezorgen? Heb toen ook de klantenservice van Postnl gebeld over de status van deze pakket, en werd mij doorgeven dat ze over 5 dagen terug zouden bellen. Echter is dit ook niet gebeurd.
Nu moet ik van Ziggo 199 euro extra betalen terwijl ik deze pakket niet heb en dit door mij niet eens is besteld! Door hun fout ik met 199 die ik moet betalen. Ik vind dit onacceptabel!

De oplossing

Ik wil dat ik 199 euro niet betalen, omdat Ziggo deze pakket verkeerd heeft verzonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen