Klacht Ziggo: verkeerd verzonden

Delikanli

Ik heb bij Ziggo alles in 1 pakket besteld, na bestelling kreeg ik een brief waarop deze aangeeft dat ik hd recorder heb besteld. Terwijl ik hd ontvanger had besteld. Om deze fout te corrigeren heb klantenservice gebeld. Daar werd mij doorgegeven dat ik deze pakket niet moest aannemen met terug moet sturen. Bij de aankomst van de bezorger heb ik dit ook terug laten sturen. Nu geeft Ziggo aan dat dit niet is terug verzonden, blijkbaar is er wel getekend bij het bezorgen? Heb toen ook de klantenservice van Postnl gebeld over de status van deze pakket, en werd mij doorgeven dat ze over 5 dagen terug zouden bellen. Echter is dit ook niet gebeurd.
Nu moet ik van Ziggo 199 euro extra betalen terwijl ik deze pakket niet heb en dit door mij niet eens is besteld! Door hun fout ik met 199 die ik moet betalen. Ik vind dit onacceptabel!

Ik wil dat ik 199 euro niet betalen, omdat Ziggo deze pakket verkeerd heeft verzonden.

Ook een klacht indienen over Ziggo?