Klacht Ziggo: Verkeerde informatie leidt tot onduidelijkheid, irritatie en ongemak.

L.W.A.H. Janssen

Klacht: Humax mediabox kan de functies "Movies & Series niet langer dan 5 minuten tonen. Dit geldt ook voor het kijken naar Uitzending gemist.
Ongemak: Gevolg is dat we steeds opnieuw moeten opstarten. Dit geeft meer hinder dan reclameblokjes tussendoor!
Reactie bedrijf:
1. Fabrieksinstellingen teruggezet
2. Andere manier van opstarten
3. Modum opnieuw opstarten en elektriciteit eraf halen gedurende 15 seconden.
Alles zonder resultaat.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor het duurdere abonnement Connect, Play & Complete (8,50 per maand extra). D.w.z. upgrade naar mediabox XL waarin replayTV, Live faseren en Netflix!! ALLES INCLUSIEF, GEEN MEERKOSTEN! (Dit heb ik meerdere keren gecheckt bij meerdere medewerkers.)
Wat blijkt nu alles geïnstalleerd is dat we evengoed een abonnement moeten nemen op Netflix VAN 7,99 PER MAAND.

Oplossing:
1. Terug naar oude situatie waarin Movies en Series XL gratis zijn. Ik ben immers door hun benaderd dit jaar bij ZIGGO te komen omdat ik ook een abonnement heb bij Vodafone.
2. Dus terug naar abonnement Connect en Play.
3. Stopzetten van abonnement Connect, Play en Complete.

Ook een klacht indienen over Ziggo?