Klacht Ziggo: Vervroegen van de betaaldatum

Klachtnummer
# 189254
Gebruiker
Maria
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De betaaldatum is in 1 jaar tijd van de 26 naar de 10 van de maand gegaan. Dit steeds zonder kennisgeving. Nu geven ze aan dat ze dit begrijpen maar er niets meer aan kunnen veranderen.

Gewenste oplossing

Betaaldatum weer wijzigen naar de oorspronkelijke datum van de 26 van de maand.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen