Klacht Ziggo: Volop Bellen Altijd op alle lijnen ipv één lijn

Klachtnummer
# 19960
Gebruiker
R.J. Schipper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een alles in 1 abonnement. Sinds november heb ik een tweede lijn aangevraagd én Volop Bellen Altijd. Beide zijn volgens de website een extra dienst op het abonnement.
Bij bevestiging van de wijziging blijkt dat Volop Bellen Altijd per lijn afgesloten moet worden en je dus bij 2 lijnen dubbel moet betalen. Ik ben van mening dat dit nergens op de website is te vinden, want overal wordt gesproken over de extra dienst op het abonnement. Ik heb dit diverse keren per email en telefonische bij Ziggo gemeld, maar men blijft volharden dat het per lijn moet. Daarop heb ik 3 december een brief gestuurd naar Ziggo klantenservice in Utrecht met vraag het een andere binnen 3 weken te corrigeren. Hierop heb ik tot op vandaag (21 januari 2013) geen reactie gehad. Ik heb in de eerste week van dit nieuwe jaar telefonisch contact gehad met de klantenservice en klacht ingediend over niet reageren. Er zou contact opgenomen worden, maar nog steeds niks gehoord. Ik wil een antwoord van Ziggo Utrecht.

De oplossing

Volop Bellen Altijd op alle lijnen van het abonnement voor één bedrag i.p.v. voor elke lijn apert betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?