Klacht Ziggo: Voor €76,45 wil ik graag een werkende situatie/ waar voor mijn geld.

Klachtnummer
# 364472
Gebruiker
ZigHalt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 6de Madio XL box gekregen na belofte NEXT box te krijgen, deze box is zaterdagmiddag ook weer retour ziggo gegaan.
90% van TV zenders werkt sinds zaterdag niet meer: melding dat ik abonnement moet nemen. Gisteren nieuwe modem gekregen waarvan activatie niet werkt. Als alles mee zit krijg ik vandaag nieuwe NEXT box die ook niet gaat werken i.v.m. activatie storing sinds zaterdag. Sinds lidmaatschap in 2014 tot vorig jaar is abonnement met bijna € 10,00 gestegen i.v.m. verbeterde kwaliteit. Wanner gaat nu alles eens goed werken bij Ziggo? Alleen maar de prijs opdrijven!!! Laat den Haag zich eens druk gaan maken over dit soort wanprestaties in plaats van een kinderfeestje als sint en piet te verstieren!

De oplossing

Z.s.m. de zaak bij ons op orde krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?