Klacht Ziggo: Waardeloze provider, laat het te vaak afweten.

Klachtnummer
# 315636
Gebruiker
m n
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen maand 14x het modem aan en uit moeten zetten om WiFi aan de praat te krijgen en om onze vaste telefoon tot leven te wekken.
Dit is toch niet normaal.
Wel betalen als jaren vaste klant, maar leveren waar je voor betaalt ho maar.

De oplossing

Leveren waar we voor betalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen