Klacht Ziggo: waardeloze service ziggo en een systeem waar alles kwijtraakt zodra je de telefoon ophangt.

teunmarien

op 9 februari zijn wij verhuist naar een ander adres. hier
beginnen alle problemen. 1,5 maand van te voren heb ik gebeld om deze
verhuizing door te geven. hierbij heb ik meteen aangegeven dat ik van upc naar
ziggo-gebied zou overstappen. ik heb meerdere keren gebeld en gevraagd of ik dan een ander
kastje nodig had (ik wist zeker van wel). dit was niet het geval zij de medewerker.
het kastje werkte ook niet toe ik hem aansloot. de medewerkers van ziggo hebben
mij meerdere malen gezegd dat het aan onze kabel lag. na 1,5 week kwamen ze er
achter dat we toch het verkeerde kastje hadden. hiervoor moest een nieuw abonnement afgesloten worden. wij hebben alle gegevens
doorgenomen en ingevuld. na een week wachten en meerderemaals contact gehad te
hebben bleek de postcode ineens niet te vinden. ook de aanvraag was ineens
verdwenen, of we niet opnieuw een abbonement aan wilden vragen. dit hebben we WEER gedaan. na meerdere keren vragen en weer een week wachten (ik heb ze de hele tijd gezegd dat het niet goed ging maar we moesten gewoon geduld hebben) bleek ook dit niet goed gegaan te
zijn (verrassend). dit is 5x op deze manier gebeurt. er is dus 5x een nieuw abonnement aangevraagd. elke
keer waren ze weer alle gegevens kwijt of was er iets niet goed gegaan. wij
hadden op dit moment dus al 3 weken geen internet. terwijl ik van te voren al
aan had gegeven dat dit zou gebeuren. na een maand was eindelijk 1 van de 5 abonnementen gelukt.
in deze periode is ook belooft dat we een maand gratis kregen voor het gepruts van de medewerkers van ziggo. bij de
eerste factuur bleek dat deze maand er niet afgehaald was en dat de
aansluitkosten ook verrekend waren (ben al 4 jaar klant). na een telefoontje
bleek dat de aansluitkosten een fout waren en na lang overleg zijn ze weer
akkoord gegaan met een maand gratis. dit was namelijk (verrassend) niet terug
te vinden in het systeem. de maand erna waren weer alleen de aansluitkosten in
vermindering gebracht. na een telefoontje bleek dat de maand gratis weer
(verrassend) niet terug te vinden was in het systeem.
De aardige (niet) medewerker aan de lijn kon mij alleen 20 euro vermindering
aanbieden. hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan.
elke keer word je weer
doorgeschakeld, worden we weer verkeerd voorgelicht, moeten we gewoon even geduld hebben en een paar dagen later zijn ze alles weer ineens kwijt. terwijl ik ze elke keer al van te voren zei dat het niet goed ging. Dan word je gewoon afgewimpeld.

sowieso de maand terug die ons al meer dan 4 keer is aangeboden. ook wil ik nog extra compensatie voor alle ellende en alle fouten die gemaakt zijn. die maand terug is ook niet meer als normaal omdat we meer dan een maand geen tv en internet hebben gehad door het gepruts van de ziggo medewerkers. die maand gratis die we nou niet eens krijgen is eigenlijk geen compensatie. ook wil ik excuses van de ziggo voor de waardeloze service.

Ook een klacht indienen over Ziggo?