Klacht Ziggo: wachttijd en oplossing klantenservice

A. van Leeuwen

Aanleiding storing in tv kanalen, alleen ned 123 te zien, op andere netten de melding dat wij geen pakket daarvoor hadden. ( hebben het meest uitgebreide ) al jaren. Storing gemeld telefonisch, zou na 24 u opgelost zijn,niet dus, 3x moeten bellen, ondertussen beperkt kijken. uiteindelijk lacht ingediend, meer dan 20 minuten wachttijd, 3 ,4 5, keer kost veel geld, 2x compensatie van 20.- toegezegd, slechts 1x ontvangen. Wordt klantenservice genoemd, laat het SERVICE maar weg. Telefonisch bereiken kan niet, Als antwoord niet naar tevredenheid is, rest er niets anders dan weer 20 minuten in de wachtrij te gaan hangen. Was al meer dan 14 jaar klant, maar heb nu opgezegd!!

Verwacht: bereikbaar bedrijf en laat ze doen wat ze beloven! Dus in ieder geval kosten compensatie ( telefoon vergoeding en niet kunnen kijken vergoeden)

Ook een klacht indienen over Ziggo?