Klacht Ziggo: wachttijd en oplossing klantenservice

Klachtnummer
# 134372
Gebruiker
A. van Leeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aanleiding storing in tv kanalen, alleen ned 123 te zien, op andere netten de melding dat wij geen pakket daarvoor hadden. ( hebben het meest uitgebreide ) al jaren. Storing gemeld telefonisch, zou na 24 u opgelost zijn,niet dus, 3x moeten bellen, ondertussen beperkt kijken. uiteindelijk lacht ingediend, meer dan 20 minuten wachttijd, 3 ,4 5, keer kost veel geld, 2x compensatie van 20.- toegezegd, slechts 1x ontvangen. Wordt klantenservice genoemd, laat het SERVICE maar weg. Telefonisch bereiken kan niet, Als antwoord niet naar tevredenheid is, rest er niets anders dan weer 20 minuten in de wachtrij te gaan hangen. Was al meer dan 14 jaar klant, maar heb nu opgezegd!!

De oplossing

Verwacht: bereikbaar bedrijf en laat ze doen wat ze beloven! Dus in ieder geval kosten compensatie ( telefoon vergoeding en niet kunnen kijken vergoeden)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen