Klacht Ziggo: Wanprestaties Ziggo: miscommunicatie, dubbele automatische afschrijvingen en klantonvriendelijkheid

Klachtnummer
# 275211
Gebruiker
C. Baart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus 2016 ben ik telefonisch benader door een medewerker van Ziggo die mij een aanbod deed voor onbeperkt bellen. Volgens hem zou dit voor mij voordeliger zijn.
Het tegendeel bleek waar: er werden een jaar lang dubbele gesprekskosten afgeschreven.
Ondanks vele telefoongesprekken en correspondentie slaagde Ziggo er niet in om deze fout structureel op te lossen. Weliswaar werden gesprekskosten na enkele maanden gecrediteerd, maar de definitieve oplossing, waar ik om gevraagd had, is er nooit gekomen.
Daarom heb ik op 26 juni 2017 een termijn van twee weken gesteld voor een definitieve oplossing en aangegeven dat ik zou overstappen naar een nieuwe provider als dit niet vóór 15 juli 2017 gerealiseerd werd. Omdat de dubbele gesprekskosten nog steeds in rekening worden gebracht besloot ik mijn abonnement per 1 augustus te beëindigen.
In mijn aangetekend schrijven van 26 juli 2017 heb ik wegens wanprestatie van de kant van Ziggo per 1 augustus opgezegd omdat ik ik mij niet serieus genomen voel.
Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar XS4ALL omdat het een hele verbetering is.

De oplossing

Beëindiging contract per 1-08-2017 en terugbetaling van alle dubbele gesprekskosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen