Klacht Ziggo: wegvallende internet verbinding

Klachtnummer
# 167830
Gebruiker
Woesel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds eind december wegvallende internet verbinding van Ziggo. Soms doet ie het wel, soms niet. Monteur geweest, modem omgeruild maar geen oplossing. Wordt al een aantal weken via het Ziggo forum gevraagd om allerlei ping testen te doen, kost me veel tijd, geen oplossing. Tot 2 keer toe wordt een terugbel afspraak niet nagekomen. het probleem doet zich vooral in de middag en avond voor, in de ochtend minder. Het signaal zou volgens Ziggo voldoende moeten zijn.

De oplossing

allereerst oplossing van de klacht. en een compensatie over bijna 5 maanden slecht kunnen internetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen