Klacht Ziggo: Welkom bij Ziggo: bekend met opzeggingsdatum oude leverancier, eerdere ingangsdatum, resultaat: 3,5 week dubbele kosten!

Klachtnummer
# 192317
Gebruiker
Sandra71
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo biedt overstapservice aan. Zij zeggen te regelen dat de overstap vlekkeloos verloopt, doen beloftes op de website waaruit ik als consument mag opmaken dat ik niet voor dubbele kosten kom te staan (zowel bij oude provider als bij de nieuwe leverancier Ziggo). Ik mag er rechtvaardig op vertrouwen dat het pico bello wordt geregeld. Maar wat schetst mijn verbazing als ik de eerste factuur krijg: aansluiting in rekening gebracht vanaf 27/8/2016, terwijl ze wisten dat mij contract bij Tele2 (inclusief Fox Sports) afliep op 16/9/2016. Dat is niet wat ik als consument van een overstapservice mag verwachten en is ook niet wat beloofd is (tekstueel op de website waar ik vertrouwen aan kan ontlenen).
Na twee keer contact met de Klantenservice was het enige antwoord: dit gaan we niet voor u oplossen. Tot ziens!

De oplossing

Volledig geld terug voor de periode van 27/8 tot 16/9 (dus inclusief bijkomende pakketten).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen