Klacht Ziggo: wijzigen tenaamstelling abonnement na overlijden

Klachtnummer
# 164685
Gebruiker
maarten catz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ineffici├źnte en onbehoorlijke telefonische contacten bij pogingen om tenaamstelling abonnement te wijzigen na overlijden; fouten bij uitvoeren; onmogelijkheid om klacht in te dienen zonder dezelfde doodlopende weg op nieuw te moeten bewandelen; onbegrijpelijke website vwb klachtenprocedure

De oplossing

foutloze wijziging van tenaamstelling; schriftelijke excuses voor gemaakte fouten en wijze waarop het telefonische contact heeft plaatsgevonden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen