Klacht Ziggo: Wijziging Ziggo naar UPC storing TV

Klachtnummer
# 98688
Gebruiker
Hueting
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat Ziggo gewijzigd is in UPC hebben wij de zenders automatisch laten opzoeken. Echter een aantal zenders geven een storing door allemaal blokjes in het beeld.
Het zijn steeds dezelfde zenders die deze storing geven namelijk SBS6, 20, regionale zenders en af en toe Brava.
Wij hebben de klacht ook bij Ziggo gemeld.

De oplossing

Een storingsvrij beeld op alle zenders daar betalen we voor.
Wij hebben verschillende mensen gesproken die op dezelfde zenders ook deze klachten hebben terwijl wij ook mensen hebben gesproken waar alles wel goed functioneerd.
Voorheen functioneerde alles prima alleen na de,omzetting niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen