Klacht Ziggo: wordt veel belooft maar niets gedaan.

Klachtnummer
# 116739
Gebruiker
H.J. van Doorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 26-05-2014 internet en tv besteld maar niet de producten geleverd gekregen die hier bij horen . Inmiddels 6 weken en 3 uur bellen verder en er komt geen oplossing voor mijn probleem. Het is bij Ziggo 1 grote puinhoop op de klantenservice, en als je online een klacht indient en er belooft wordt dat ze spoedig terug bellen kan je lang wachten maar bellen echt niet. Het is te zot voor woorden hoe slecht het personeel is opgeleid iedereen komt met andere informatie maar het probleem oplossen echt niet. ik heb inmiddels de consumenten bond ingelicht en deze zeggen als er geen oplossing komt jullie met naam en toenaam in de gids komen te staan. het is nu aan jullie dit te voorkomen. Graag met spoed een reactie anders stap ik met mijn twee abonnementen over op glasvezel. Door jullie loopt mijn vakantie zelfs de soep in.
Het is aan jullie of ik nog naar 36 jaar klant blijf.

GR. H.J. van Doorn

De oplossing

Oplossing :
Stuur mij per direct retour sticker voor HD ontvanger.
en daarvoor in de plaats een CI+ cam module Philips gecertificeerd.
Dit lijkt mij heel simpel maar niet bij ziggo.



Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?