Klacht Ziggo: Zeer regelmatig terugkerende problemen tv, internet, telefoon

Klachtnummer
# 303431
Gebruiker
Aart Aart Blijdorp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om de ca. 2/2,5 heb ik storing in internet, tv, telefoon. Klachten worden meestal opgelost, maar kan soms erg lang duren. Nu telefoon probleem. Wordt 14 mei a.s. monteur gestuurd. Wel moet ik weer 6 uur thuis blijven. Heb inmiddels al wel een werkweek thuis zitten wachten. Verzoek mij overzicht alle storingen over laatste 2/2,5 jaar te sturen wordt niet ingewilligd. Heb 6 mnd. gratis extra sportzender kunnen kijken en nu 6 mnd. 50% abonnementskosten. Dit alles ter compensatie van alle, en soms erg langdurige, overlast

De oplossing

Definitieve oplossing van alle ontvangstproblemen en een stevige compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen