Klacht Ziggo: zeer slechte service bij storing tv signaal, waardoor week geen tv

jvl

Afgelopen maandag was er een grote stroom storing in ZO Brabant. Sinds deze storing hebben wij geen tv-signaal meer in huis. Mediabox en extra mediaboxen offline. Alle aanwezige bekabeling, versterkers en splitters zijn als gevolg van meerder eerder problemen en storingen reeds eerder door Ziggo monteurs geleverd en gemonteerd. Hierdoor reeds regelmatig zonder diverse diensten gezeten. Hiervoor al vele snipperdagen moeten opnemen en veel ongemak en extra kosten gehad. wij zijn al meer dan twintig jaar klant en de oplossing welke ze nu bieden is dat er over 5 dagen een monteur langs kan komen. Er zijn echt niet eerder monteurs beschikbaar wordt gezegd. Ziggo heeft flink bezuinigd op haar monteurs en kan nu geen fatsoenlijke service meer verlenen. Voel me als vaste klant totaal niet serieus genomen en in ons hemd gezet. Had van Ziggo meer verwacht !! Helaas tegen beter weten in blijkbaar.

Wij willen dat er op korte termijn (dus niet na 5 dagen!) een vakbekwame servicemonteur langs komt, welke niet eerder vertrekt dan dat het probleem duurzaam is opgelost.

Ook een klacht indienen over Ziggo?