Klacht Ziggo: zenders moet ik elke dag opnieuw instaleren ..

Klachtnummer
# 105435
Gebruiker
kaatje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

als alleen staande vrouw.. van 70 jaar.. kom ik hier dus niet uit..
de zenders op tv .moet ik elke dag opnieuw instaleren...
jullie hebben me wel een proef kabel gestuurd. van 5 meter... maar die is te kort komt niet bij de tv .. is bijna 8 meter..! en volgens jullie moet er dan ook nog een versterker tussen ...! vind dit wel op kosten jagen ....... heb er toch niet om gevraagd.. dat Ziggo..samen is gegaan??? ((( moesten jullie gewoon .. gratis herstellen ..)))
en ook de app.. van Rtl-xl- programma gemist..... krijg ik er niet meer op ..!
waarom sturen jullie niet een mannetje ...die er verstand van heeft . bij de oudere mensen .. dit alles in orde te maken .. dat zou pas service zijn .. !
hoop toch ...op een positief antwoord van jullie......
groetjes -- van een (( nu niet))) tevreden klant.. !

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen