Klacht Ziggo: Ziggo aansluiting is erg slecht

Klachtnummer
# 359385
Gebruiker
Britt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds een paar maanden Ziggo en mijn kabels zijn nieuw aangelegd. Toch heb ik bijna elke dag problemen als ik TV wil kijken. Deze week doet de TV het bijvoorbeeld al twee dagen niet door werkzaamheden. Deze werkzaamheden gaan blijkbaar een hele week door, maar Ziggo heeft ons niet geïnformeerd. Telefonisch zijn ze uiteraard onbereikbaar en ik heb spijt dat ik de aansluiting niet door KPN heb laten doen. Met het netwerk van KPN had ik nooit problemen. Het internet werkt op wisselende tijden, waardoor ik regelmatig pas na een paar uur berichten binnen krijg. Ziggo bedankt

De oplossing

Ik wil dat Ziggo de problemen oplost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties