Klacht Ziggo: Ziggo Ajax seizoenskaart actie

Klachtnummer
# 182337
Gebruiker
Daisy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zit al sinds afsluiten van mijn abonnement in mei te wachten op de 222,50 van ziggo inzake de seizoenskaart actie. Ben al sinds juni aan het bellen en telkens werd er beloofd dat het betaald zou worden en dat het opgelost zou worden. Na een paar telefoontjes zou t dan 13 juli op m'n rekening moeten staan. Maar weer geen geld. Na weer een aantal telefoontjes werd ik teruggebeld door iemand die mij niet kon vertellen wat er mis was gegaan, maar kon het geld in ieder geval niet meer in een keer uitbetaald krijgen. Dat ging helaas niet meer, maar het zou verrekend worden met mijn facturen. Daar zou deze persoon voor zorgen. Kijk ik vandaag op Mijn Ziggo. Word er toch weer een bedrag geïncasseerd; dus weer gebeld; er is dus weer iets mis gegaan; kunnen niet vertellen wanneer maar u krijgt uw geld zeker weten... Dus mevrouw heeft een klacht voor me ingediend en ik word weer teruggebeld. Ik weet niet meer wat ik moet doen, want krijg steeds loze beloftes maar geen geld.

De oplossing

Directe uitbetaling van het totale bedrag of verrekening met m'n facturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties