Klacht Ziggo: Ziggo belde me al 137 keer. Ik ben geen klant van ze en wil het ook niet worden.

Klachtnummer
# 310255
Gebruiker
Zdeno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo Zakelijk wil heel graag dat ik een abonnement bij ze afsluit. Ze hebben me hier al vele malen over gebeld, de afgelopen 3 maanden. Meestal bellen ze voor tienen, wanneer ik nog lig te slapen. Ze laten de telefoon nooit langer dan 4 keer overgaan. Dus meestal ben ik er te laat bij. De spaarzame keren dat ik er wel op tijd bij ben, heb ik steeds iemand anders aan de lijn.

Het maakt voor Ziggo niet uit, hoe vaak je ze vertelt dat je niet gebeld wilt worden en dat je geen gebruik wilt maken van hun diensten. Ze blijven het gewoon proberen.

De oplossing

BEL MIJ NIET MEER. Hoe simpel kan het zijn?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?