Klacht Ziggo: ziggo benadert klant onjuist en gaat niet correct met de kjlant om

Klachtnummer
# 626470
Gebruiker
J. Beaulen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht indienen.
Gisteravond is de bliksem in de buurt ingeslagen. Al mijn vaste verbindingen vielen uit. De poorten van het modem zijn defect. Vandaag 3x met de helpdesk gebeld. Twee maal allerlei tips ontvangen, uren bezig geweest en helaas zonder resultaat. Bij de derde keer bellen kreeg ik een "heer" aan de lijn die begreep dat de poorten van het modem beschadigd waren door de bliksem.
Wilde dit modem vervangen. Echter loopt mijn abonnement 3 november af bij ziggo. Vraag of ik een week zonder de poorten van mijn modem kon. Vanwege werk aan huis is dit zeer moeilijk. Deze "heer" sprak letterlijk uit : u heeft wel wifi , u moet u maar maar behelpen!!!!!!!
Geen goede dag, telefoon werd gelijk neergelegd.
Naar mijn mening onbeschoft deze reactie en niet correct aangezien ziggo de plicht heeft tm de laatste dag contract ALLE diensten te leveren.
De slogan we maken het voor u simpeler maakt ziggo niet waar of heeft ziggo alleen aandacht voor "simpele" gesprekken en oplossingen.
ps: gezien bovenstaande ervaring verwacht ik eigenlijk geen reactie van ziggo.
Of is dit ook te simpel gedacht.

Gewenste oplossing

Ziggo moet tot einde contract zijn verplichtingen nakomen en de klant op correcte wijze benaderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen