Klacht Ziggo: Ziggo berekent nog een maand extra door aan mij

Klachtnummer
# 305905
Gebruiker
nollus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb per 19-04-2018 mijn ziggo abonnement laten opzeggen door kpn, ik heb ook een bevestigings mail gekregen dat mijn abonnement per 23-05-2018 wordt beeindigd. Voor de maand mei van 01-05-2018 tot 3105-2018 is mijn factuur voor die maand betaald. Nou kreeg ik nog een factuur er achteraan voor de maand juni vanaf 01-06-2018 tot 30-06-2018. Ik heb ziggo klantenservice daarover gebeld, en ik kreeg te horen omdat ik heb opgezegd ziggo volgens hun vanaf 23-05-2018 dat mogen doorberekenen voor een maand, en het zou worden verrekend met de eindfactuur, maar ik heb er geen vertrouwen in dat ziggo het ook daadwerkelijk terugstort naar mijn bankrekening

De oplossing

De oplossing is heel simpel dat ziggo gewoon niet doorberekend aan de klant, aangezien ik ook mijn media box en alle toebehoren per 23-05-2018 heb verstuurd en ik ook daar bewijs van heb, en ik wil ook een excuus krijgen van ziggo voor het ongemak

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen