Klacht Ziggo: Ziggo bied betalende klanten geen service aan, monteurs kunnen hun eigen gang gaan.

woumark

Vorige week abonnee geworden bij Ziggo. Gevraagd om instalatie monteur. Donderdag 1e monteur heeft niets gedaan gaf een grote mond, 2e monteur een dag later heeft mediabox aan het werk gezet. Tv doet goed internet betalen voor 200 MB maar we halen maar 15MB. Klacht gemeld. Vandaag is om 17.30 uur monteur Tom van Ziggo langs geweest. deze gaf aan dat het aan onze nieuwe computer zou liggen. Op zijn telefoon werd er 200 mB aangegeven, maar met draad was er maar 30 MBbeschikbaar. Door door te vragen aan hem gaf hij toe dat modem niet goed werkt. hij zou beneden in de flat in de ruimte van Ziggo gaan kijken en dan terug komen. Na een half uur nog niets vernomen Monteur Tom van Ziggo is zomaar zonder iets te zeggen weg gegaan. Monteur had in het systeem gezet dat alles goed werkt. Dit klopt niet. Wel TV geen internet. Technische dienst Ziggo gebeld zij kunnen niets doen dan een modem sturen, maar zgen wel dat het internet niet werkte. Zij konden ook de monteur vanavond niet terug halen. Kortom de monteurs kunnen gewoon hun eigen gang gaan. Ziggo komt niet de klant tegemoet. Komt er op neer wel betalen en mond houden.

Per direct een monteur die een goede werkende modem bij zich heeft en de drie opgenomen vrije dagen vergoeden, tevens pas ons het abonnement laten betalen als alles naar behoren werkt.
En service bieden.

Ook een klacht indienen over Ziggo?