Klacht Ziggo: Ziggo blokkeert automatisch e-mail accounts bij gebruik in het buitenland.

Klachtnummer
# 355978
Gebruiker
J. Bes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de zoveelste maal heeft Ziggo een e-mail account geblokkeerd van een van mijn gezinsleden omdat er binnen korte tijd vanuit diverse landen gebruik gemaakt is van dit account. Dat klopt, mijn echtgenote is op reis en gebruikt haar e-mail onderweg. Volkomen normaal zou je denken maar Ziggo vindt dit heel verdacht en blokkeert automatisch het acount want het zou wel eens gehackt kunnen zijn. Als je een klacht indient verandert het verhaal, er is met het "desbetreffende apparaat" ingelogd op het ip adres van een botnet (sic). Later verandert het nog een keer en zouden er grote hoeveelheden spam en onveilige bestanden verstuurd zijn via dit account, niet dus. Dit is nu de 7e of 8e keer dat een van onze accounts geblokkeerd wordt en altijd als wij op reis zijn. Ziggo weigert zijn beveiligingssysteem aan te passen en beweert dat dit bij andere providers ook zo werkt. Dat ga ik dan maar eens uitproberen bij een andere provider, met Ziggo heb ik het wel gehad!

De oplossing

Dat Ziggo stopt met het automatisch blokkeren van e-mail accounts bij gebruik in het buitenland en dan onzin verhalen vertelt waarom zij dat doen. En misschien wat klantvriendelijker worden?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen