Klacht Ziggo: Ziggo doet niet wat wordt beloofd, maar zadelt je op met extra kosten.

Klachtnummer
# 381893
Gebruiker
hassie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 augustus was een afspraak voor monteur met installatie van ons 3 in 1 pakket, dus met telefoon. Monteur had alles geinstalleerd, maar telesfoonlijn werkt niet. Hij is daar lang mee bezig geweest, maar is weggegaan terwijl het niet werkt. Nog erger is dat wij van Ziggo een rekening krijgesn ad 45 euro voor extra arbeid!

De oplossing

Dat alles functioneert en eem credit-nota wordt gestuurd voor ten onrechte in rekening gebrachte kosten....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen