Klacht Ziggo: ziggo doet niet wat zij beloofd

Klachtnummer
# 53773
Gebruiker
fdemoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De marketing heeft goed zijn werk gedaan. Dit klopt als een bus. Echter de service is bij deze provider is ver te zoeken. Ik heb sinds 4 maart geen gebruik meer kunnen gebruiken van dit abonnement. . Op 4 maart is helaas mijn GSM gestolen. Wij hebben gelijk contact gezocht met Ziggo om de simkaart te laten blokkeren. Dat verliep allemaal soepeltjes. De ochtend daar op heb ik gelijk een nieuwe simkaart besteld. De zending zou maximaal 3 werkdagen duren, dus in het ergste geval zouden wij vrijdag weer gebruik kunnen maken van de GSM. Woensdag en donderdag nog even een bevestiging gevraagd of alles was geregeld, maar ik moest me niet ongerust maken, want vrijdag zou het zeker binnen zijn. Maar vrijdag geen Ziggo envelop in de brievenbus. Dus maar weer bellen. Maar wij bleven met lege handen achter. Zaterdag weer contact gezocht. Daarop kreeg ik een medewerker van Ziggo die helemaal niet meedacht, sterker nog ik moest niet zeuren en blij moest zijn dat ik met zo'n voordelig tarief kon bell

De oplossing

Dat alles het doet zoals beloofd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen