Klacht Ziggo: Ziggo doet niets met mijn klachten

Klachtnummer
# 100718
Gebruiker
12tattoo92
Datum
0 reacties

Details

De klacht

vanaf 5 februari kan ik 10 zenders en sinds 1 week 11 zenders niet ontvangen. Er is ook veel storing bij het omschakelen naar andere zenders.
Vanmorgen voor de 6e keer gebeld en weer krijg ik flauwekul verhalen te horen. Mijn tv deed het voor 5 februari uitstekend. En nu ligt het aan van alles.
Er komt eindelijk een monteur dat wel.
Gelukkig heb ik verleden jaar aansluiting gekregen voor glasvezel en als die monteur niets bereikt, ga ik daar op over.
Met medewerkers, 3 keer het hele menu doorgewerkt, niets. De door Ziggo opgestuurde coaxkabel aangebracht, niets.

De oplossing

ik wil normaal tv kunnen lijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?