Klacht Ziggo: Ziggo en FR2

Klachtnummer
# 99563
Gebruiker
Lionne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor Ziggo gekozen omdat Ziggo FR2 aanbiedt. Nu verdwijnt deze zender en ik vind dat onacceotabel en zeer klantonvriendelijk.

De oplossing

Ziggo moet FR2 uit blijven zenden omdat het contract dat we aan zijn gegaan FR2 aanbood.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen