Opgelost door Ziggo: Ziggo en service? Is hetzelfde als water en vuur.

sad Opgelost
G. Zwolle

Al gehele week storing. Geen tv, geen internet, geen telefoon.
Na vele telefoontjes eindelijk vanochtend een monteur. Alles doorgemeten en kabels opnieuw in meterkast bevestigd. Alles leek ok, maar binnen 45 minuten na vertrek monteur alles weer dood. Weer ziggo gebeld,maar die ver domme het om die monteur terug te roepen. Wordt weer gewoon nieuwe monteur de volgende dag beloofd. Dit bedrijf doet werkelijk alles aan om haar klanten woedend te krijgen. Het lijkt wel of ze er plezier in hebben gewoon.
Bel je de salesafdeling dan kan werkelijk alles, maar storingen 100% verhelpen dat is echt teveel gevraagd. Zitten nu dus nog steeds zonder en Ziggo? Die doet gewoon helemaal niets.

Stuur direct een monteur die vanaf de verse elkaar in de straat t/m de huiskamer verstand van zaken heeft en onze storing helemaal en voorgoed oplost.
Monteur die vandaag kwam had binnen vijf minuten door dat de adapter naar de versterker cq verdeler kapot was. Die adapter had de laatste dagen dat hij nog een beetje werkte zomaar in brand kunnen vliegen met alle mogelijke gevolgen van dien! Deze adapter had de vorige monteur dus helemaal niet doorgemeten en of geconstateerd. Ziggo heeft nav van dit verhaal nu een fatsoenlijke compensatie gegeven. Maar let goed op als je dit soort problemen hebt de monteur echt ALLES doormeet en nakijkt voor hij zijn hielen licht.

Ook een klacht indienen over Ziggo?