Klacht Ziggo: Ziggo faalt in klantenservice

Klachtnummer
# 360226
Gebruiker
Scratchy87
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Normaal gesproken zou ik niet voor deze weg kiezen, maar nu wordt het te gek met Ziggo en ik voel me niet serieus genomen. In het kort gezegd: al meerder keren contact gehad met Ziggo, omdat de tv het niet deed (3 maanden last van) en uiteindelijk het internet ook niet. Naast dat ik twee keer zeer on-klantvriendelijk behandeld ben via de app, is er ook nog eens opgehangen na in de wachtrij te hebben gestaan. Ik zit ondertussen al dik over mijn telefoon bundel heen door het ontbreken van wifi. Daarnaast kan ik niet aan school werken op mijn laptop. Kortom, dit kost me veel te veel. De oplossingen die ze geboden hebben, werken niet. Ik krijg niemand aan de telefoon en via de chat word ik afgewimpeld...

De oplossing

Ik wil graag financieel gecompenseerd worden voor de kosten die ik gemaakt heb. En voor de laatste 3 maanden dat het te product te kort komt.

Ook hoop ik dat ze inzien dat hun klantenservice niet werkt zoals het nu is.

Ik ben er echt kwaad over!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties