Klacht Ziggo: Ziggo geeft geen restitutie voor een niet geleverde dienst

Klachtnummer
# 261346
Gebruiker
A.J. Bruinse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder is vorige week overleden, nu blijkt dat ze bij haar laatste verhuizing naar het verpleeghuis in augustus 2013 vergeten heeft haar Ziggo abonnement op te zeggen. Toen ik daarover belde vertelde Ziggo daar niets aan te kunnen doen. Ze heeft dus 822 Euro te veel betaald en Ziggo weigert enige tegemoetkoming

De oplossing

Terug betaling van de 822 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen