Klacht Ziggo: Ziggo heeft nooit goed gewerkt!

Klachtnummer
# 386076
Gebruiker
Caroline1205
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds maart klant bij Ziggo, vanaf het begin problemen gehad. Online klantenservice geeft telkens aan alles terug naar fabrieksinstellingen te zetten in de hoop dat de euvels verholpen zijn. Dit is niet het geval.
Nu kan ik een nieuwe Mediabox krijgen (€19,95 verzendkosten!) bij een nieuw en duurder abonnement. Dat wil ik niet, ik wil niet nog langer vastzitten aan Ziggo.
Het geluid valt vaak uit bij opnames of opname stopt en gaat terug naar tv.
Dit is niet het product wat waar ik tot eind maart 2020 aan vast wil zitten en Ziggo klantenservice (telefonisch héél moeilijk bereikbaar, dus dan maar via Twitter...heb ik meteen ook alles op papier wat gezegd is!) doet verder niets om mij te helpen en/of mij als klant te behouden. Waardeloos!

* ik heb geen bestand bijgevoegd, want het zijn er teveel! Te veel en te vaak met klantenservice gechat, al vanaf het begin!
Natuurlijk kan ik op aanvraag alles leveren.

De oplossing

Ik wil dat Ziggo mij of gratis en zonder contractverlenging de nieuwe Mediabox aanbied of per 1 oktober 2019 het contract opzegt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen