Klacht Ziggo: Ziggo is een ramp

Klachtnummer
# 251570
Gebruiker
E. vd Hoek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

OP 21 december 2016 is mijn mobiel abonnement bij Ziggo ingegaan. Daar dit abonnement prive is, wilde ik het op mijn naam hebben en niet op naam van het vast abonnement. Vlgs Ziggo geen probleem. Binnen 24 uur, voor de kerstdagen dus, zou dit onder mijn klantnummer hangen en ik zou dan weer kunnen bellen en internetten. Niet dus, na herhaaldelijk bellen is dit tot op de dag van vandaag, 2 januari 2017, nog steeds niet gebeurd. Herhaaldelijk krijg ik als antwoord:'er wordt aan gewerkt, u moet maar afwachten". Ik krijg de indruk dat Ziggo haar klanten met een kluitje het bos instuurt.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk weer te kunnen bellen en internetten op mijn mobielnummer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?