Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: Ziggo kan mij geen opwaarderen naar een ander abbonement.
Details
De klacht
Vanwege dat wij een snellere internetverbinding willen proberen heb ik bij ziggo mij aangemeld voor Connect & PLay Complete.Na ruim 4 weken, 6 telefoontjes en een bezoek aan de Ziggowinkel is het nog niet gelukt om dit door te voeren, laat staan een bevestiging te mailen/sturen.
Ik ben een trouwe ziggo klant en normaal bijzonedr tevreden over ziggo. Nu laten ze mij toch in de "kou" staan.
De oplossing
Ik wil graag binnen een week het pakket ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.