Klacht Ziggo: Ziggo kan mij geen opwaarderen naar een ander abbonement.

Klachtnummer
# 197394
Gebruiker
A.A. Bolt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege dat wij een snellere internetverbinding willen proberen heb ik bij ziggo mij aangemeld voor Connect & PLay Complete.
Na ruim 4 weken, 6 telefoontjes en een bezoek aan de Ziggowinkel is het nog niet gelukt om dit door te voeren, laat staan een bevestiging te mailen/sturen.

Ik ben een trouwe ziggo klant en normaal bijzonedr tevreden over ziggo. Nu laten ze mij toch in de "kou" staan.

De oplossing

Ik wil graag binnen een week het pakket ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen