Klacht Ziggo: Ziggo klantenservice komt herhaaldelijk afspraken niet na

Klachtnummer
# 306021
Gebruiker
D. Venema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De afgelopen half jaar is er 4 keer (telefonisch) contact geweest met de klantenservice van Ziggo, maar helaas tot nu toe zonder een oplossing.

Ons Ziggo abonnement wordt automatisch afgeschreven zonder dat wij inzicht hebben in de kosten. De maandelijkse (vaste) abonnementskosten zijn bekend, maar de telefoonkosten zijn variabel en een substantieel deel van de totale kosten. Althans dat veronderstellen wij aangezien we geen facturen ontvangen van Ziggo. Terwijl wij bij afsluiten van ons abonnement hebben aangegeven facturen op ons huisadres te willen ontvangen. Volgens de klantenservice medewerker staat in het Ziggo systeem inderdaad geregistreerd dat wij de facturen via de post zouden moeten ontvangen. Maar helaas gebeurt dat dus niet, ook niet na herhaaldelijk contact met de klantenservice en toezeggingen door medewerkers om de facturen alsnog maandelijks te sturen. Er is wel incidenteel een factuur gestuurd maar wij willen dat natuurlijk op een maandelijkse basis. Ik hoop dat Ziggo ook vindt dat de klant mag weten waarvoor ze betalen.

De oplossing

Wanneer gaat Ziggo nu eindelijk zorgen dat wij maandelijks de facturen krijgen toegestuurd?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen