Klacht Ziggo: Ziggo klantenservice komt herhaaldelijk afspraken niet na

D. Venema

De afgelopen half jaar is er 4 keer (telefonisch) contact geweest met de klantenservice van Ziggo, maar helaas tot nu toe zonder een oplossing.

Ons Ziggo abonnement wordt automatisch afgeschreven zonder dat wij inzicht hebben in de kosten. De maandelijkse (vaste) abonnementskosten zijn bekend, maar de telefoonkosten zijn variabel en een substantieel deel van de totale kosten. Althans dat veronderstellen wij aangezien we geen facturen ontvangen van Ziggo. Terwijl wij bij afsluiten van ons abonnement hebben aangegeven facturen op ons huisadres te willen ontvangen. Volgens de klantenservice medewerker staat in het Ziggo systeem inderdaad geregistreerd dat wij de facturen via de post zouden moeten ontvangen. Maar helaas gebeurt dat dus niet, ook niet na herhaaldelijk contact met de klantenservice en toezeggingen door medewerkers om de facturen alsnog maandelijks te sturen. Er is wel incidenteel een factuur gestuurd maar wij willen dat natuurlijk op een maandelijkse basis. Ik hoop dat Ziggo ook vindt dat de klant mag weten waarvoor ze betalen.

Wanneer gaat Ziggo nu eindelijk zorgen dat wij maandelijks de facturen krijgen toegestuurd?

Ook een klacht indienen over Ziggo?