Klacht Ziggo: ziggo klantonvriendelijk en leugenachtig, verkoopt dossier aan LAVG terwijl het afgesloten was..

LevendigeVlieger#943

juni 2020 overgestapt met overstapservice van online en goedkeuring ziggo...een jaar lang niets meer gehoord. totdat wij een brief, op zondag in de bus kregen van LAVG gerechtsdeurwaarders, zij eisen ruim 500 euro, wij zijn 30 januari 2020 ingeschreven in nederland en zij zeggen dat wij voor die tijd een contract hadden afgesloten, dat is onmogelijk...geen huis...geen contract..ziggo beloofden ons zsm een afspraak met monteur, binnen 1 week....hij is nooit gekomen, wij stuurden het spul weer terug, konden er niks mee...als ik iets van info vraag aan ziggo zeggen zij...nee wij weten het niet hoor en bovendien alles van 1 jaar geleden gooien wij weg, dus uw dossier is gesloten....LAVG zit ons behoorlijk dwars, willen 650 euro, en vorige week kwam er iemand langs en hij eiste direct geld...toen dat niet lukte stak hij zijn middelvinger op en maakte een foto ...hier werkt ziggo dus mee samen, als je om uitleg vraagt, weten ze niets..op de app krijg je steevast...wij weten het niet en fijne dag verder...ziggo heeft dus een gesloten dossier verkocht aan lavg...wij zijn lid geweest van eind feb 2020 en in juni 2020 overgestapt...tv heeft NOOIT gewerkt..

ziggo neemt ons nooit serieus ..LAVG zegt dat ziggo de opdracht heeft gegeven om ons te vervolgen.. ziggo zou dit alles kunnen terugdraaien maar weigert. het vonnis gevoerd door ziggo en lavg zit vol leugens, wij hebben bewijzen van overstappen en goedkeuring ziggo gestuurd en het bewijs inschrijving nederland 30 januari 2020 ...dit terwijl zij blijven beweren dat ik januari moet betalen en de monteur..[die nooit geweest is] bij aanvang contract wilde ziggo 108 euro hebben, waarvoor? ik heb het gemaild en gevraagd, vrouw van ziggo mailde oh ja dat komt omdat er over 2018 nog wat openstond....dit is onmogelijk van 2016 t0t eind januari 2020 woonden wij in spanje.
ps dit gaat over tsa jansen, maar zij, mijn dochter heeft mij gemachtigd om voor haar op te komen..

Ook een klacht indienen over Ziggo?