Klacht Ziggo: ziggo komt afspraken niet na en wil mij onterecht voor iets laten betalen !

Klachtnummer
# 475204
Gebruiker
BSP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na opzegging ivm verhuizing ( inwonen bij iemand ) vanaf 30 juli al bezig mijn abonnement bij Ziggo te beëindigen .
wordt er ondanks telefonische toezegging einddatum 31 aug 2020 de einddatum door Ziggo zomaar op 28 sept 2020 gezet .
Waar ik uiteraard niet voor ga betalen !
Alle apparatuur netjes terug gestuurd , bevestiging einde abonnement ( weliswaar op verkeerde einddatum van 28 sept ) van Ziggo ontvangen , waarin tevens zwart op wit bevestigd wordt dat ik GÉÉN abonnementsgeld / opzeg termijnen meer hoef te betalen , niet voor digitale televisie en ook niet voor internet !
Vandaag ontvang ik ineens een mailtje waarbij vermeld wordt dat ik ineens WEL voor internet abonnements termijnen zou moeten betalen , waar ik eerdaags een factuur over zal ontvangen .
Erg vreemd verhaal dit : gelet op de eerdere telefonische toezeggingen en tevens de 2 bevestigingsmails waarin staat dat er NIKS meer betaald hoeft te worden .
Maar even naar Ziggo gebeld , krijg een onervaren medewerker aan de telefoon , die zelf niks kan . maar als ik aan de lijn zou blijven zou ze even kijken wat ze kon doen ?????
Na een half uur gewacht te hebben , nog steeds niemand die terug aan de lijn kwam om mij te woord te staan zoals beloofd : ik kom zo bij u terug .
Om hoge belkosten te voorkomen heb ik besloten na 30 min wachten op te hangen .
Zou fijn zijn als Ziggo de administratie op orde houdt en afspraken ná komt !!!!

De oplossing

einddatum zoals telefonisch afgesproken op 31 - 08 - 2020 zetten .
Is wettelijke opzeg termijn gelet op datum 30-07 -2020 waarop ik belde om abonnement te beëindigen .
Mij géén factuur te sturen voor iets wat ik NIET hoef te betalen , zie bevestigingsmail met vermelding dat er niks meer verschuldigd is !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen