Klacht Ziggo: ziggo komt afspraken niet na en wil mij onterecht voor iets laten betalen !

BSP

na opzegging ivm verhuizing ( inwonen bij iemand ) vanaf 30 juli al bezig mijn abonnement bij Ziggo te beëindigen .
wordt er ondanks telefonische toezegging einddatum 31 aug 2020 de einddatum door Ziggo zomaar op 28 sept 2020 gezet .
Waar ik uiteraard niet voor ga betalen !
Alle apparatuur netjes terug gestuurd , bevestiging einde abonnement ( weliswaar op verkeerde einddatum van 28 sept ) van Ziggo ontvangen , waarin tevens zwart op wit bevestigd wordt dat ik GÉÉN abonnementsgeld / opzeg termijnen meer hoef te betalen , niet voor digitale televisie en ook niet voor internet !
Vandaag ontvang ik ineens een mailtje waarbij vermeld wordt dat ik ineens WEL voor internet abonnements termijnen zou moeten betalen , waar ik eerdaags een factuur over zal ontvangen .
Erg vreemd verhaal dit : gelet op de eerdere telefonische toezeggingen en tevens de 2 bevestigingsmails waarin staat dat er NIKS meer betaald hoeft te worden .
Maar even naar Ziggo gebeld , krijg een onervaren medewerker aan de telefoon , die zelf niks kan . maar als ik aan de lijn zou blijven zou ze even kijken wat ze kon doen ?????
Na een half uur gewacht te hebben , nog steeds niemand die terug aan de lijn kwam om mij te woord te staan zoals beloofd : ik kom zo bij u terug .
Om hoge belkosten te voorkomen heb ik besloten na 30 min wachten op te hangen .
Zou fijn zijn als Ziggo de administratie op orde houdt en afspraken ná komt !!!!

einddatum zoals telefonisch afgesproken op 31 - 08 - 2020 zetten .
Is wettelijke opzeg termijn gelet op datum 30-07 -2020 waarop ik belde om abonnement te beëindigen .
Mij géén factuur te sturen voor iets wat ik NIET hoef te betalen , zie bevestigingsmail met vermelding dat er niks meer verschuldigd is !

Ook een klacht indienen over Ziggo?