Klacht Ziggo: Ziggo komt eigen voorwaarden niet na

Klachtnummer
# 175914
Gebruiker
Theo214
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij doorgeven verhuizing kregen wij te horen dat we moesten kiezen voor een ander type abonnement. In de voorwaarden van Ziggo staat echter in de rubriek Verhuizen: "Je kunt daarbij kiezen voor een Abonnement dat je al had." Als we medewerkers van Ziggo attendeerden op dit onderdeel van de voorwaarden dat kregen we steeds te horen dat ze daar niet mee bekend waren én dat dit niet kon en dat we moesten kiezen voor een ander abonnement. Keuze voor een abonnement dat hetzelfde bood als ons oude abonnement was dan echter wel ca 30% duurder.

De oplossing

Zelfde abonnement als voor ons verhuizing en tegen zelfde abonnementskosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen