Klacht Ziggo: Ziggo komt gemaakte afspraak installatie niet na. Na 5 uur wachten op monteur is nieuwe afspraak pas over DRIE WEKEN,

Klachtnummer
# 118739
Gebruiker
EB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

11 jaar was ik klant bij Ziggo. Begin 2015 vertrok ik voor half jaar naar de VS waardoor ik mijn Ziggo contract heb opgezegd. Een maand voor mijn terugkeer naar Nederland belde ik op 29 mei 2015 met Ziggo. De afspraak voor installatie werd gemaakt voor 2 juli 2015. Toen er om 13.05 uur nog geen Ziggo monteur was geweest, belde ik opnieuw naar Ziggo. door een fout in het Ziggo systeem was deze notitie intern niet "doorgezet" waardoor er überhaupt nooit een Ziggo monteur zou langskomen. Ziggo kan pas over 3 weken een nieuwe afspraak inplannen net zoals voor nieuwe klanten. Ziggo is bereid om 20 euro te vergoeden voor de mobile telefoonkosten en 40 euro voor de 5 uur dat ik onnodig op de monteur heb gewacht (karig, echter standaard merkte ik op het klachten forum), over de 3 volle weken waardoor ik door toedoen van Ziggo zonder internet verbinding en e-mails mijn werk niet kan uitvoeren wordt voor het gemak niets vermeld.Hoogachtend, Esther Bouwmeester

De oplossing

Fatsoenlijke compensatie voor DRIE weken geen internet verbinding of e-mails waarvoor ik afhankelijk ben in mijn werk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen